
U cilju unapređenja komunikacije i poboljšanja kvaliteta zdravstvenih usluga, u Kliničkom centru Srbije (KCS) danas je otvoren Kontakt centar putem kojeg će građani, pozivom na broj 011/360 9999 biti u mogućnosti da dobiju sve servisne informacije koje se odnose na rad medicinskih službi Poliklinike KCS .
Između ostalog, građani će biti u mogućnosti da već zakazani pregled otkažu, iz objektivnih razloga, odnosno da ga zakažu za drugi termin.
„Otvaranje Kontakt centra u Poliklinici KCS samo je jedna u nizu aktivnosti kojima nastojimo da našim pacijentima, pored visokog nivoa zdravstvenih usluga koje im pružamo, omogućimo i lakpi i jednostavniji način da obave svoje zdravstvene potrebe. Imamo dovoljan broj kvalitetno obučenih operatera/ki za rad u obe smene, koji će omogućiti da se građani na brz i lak način pravilno informišu o radu medicinskih službi Poliklinike. Stoga ovim putem pozivam sve građane da koriste usluge Kontakt centra, i čvrsto verujem da će biti zadovoljni ovom uslugom“, istakao je direktor KCS doc dr Milika Ašanin.
Radno vreme Kontakt centra je radnim danima od 07 do 19 časova, odnosno poklapa se sa radnim vremenom Poliklinike. Nakon 19 časova pozivi upućeni na broj Kontakt centra se preusmeravaju na operatere u telefonskoj centrali u KCS , koji će im omogućiti teleofonsku vezu sa dežurnim službama u KCS.