Oтворен Контакт центар

У циљу унапређења комуникације и побољшања квалитета здравствених услуга, у Клиничком центру Србије (КЦС) данас је отворен Контакт центар путем којег ће грађани, позивом на број 011/360 9999 бити у могућности да добију све сервисне информације које се односе на рад медицинских служби Поликлинике КЦС .

Између осталог, грађани ће бити у могућности да већ заказани преглед откажу, из објективних разлога, односно да га закажу за други термин.

„Отварање Контакт центра у Поликлиници КЦС само је једна у низу активности којима настојимо да нашим пацијентима, поред високог нивоа здравствених услуга које им пружамо, омогућимо и лакпи и једноставнији начин да обаве своје здравствене потребе. Имамо довољан број квалитетно обучених оператера/ки за рад у обе смене, који ће омогућити да се грађани на брз и лак начин правилно информишу о раду медицинских служби Поликлинике. Стога овим путем позивам све грађане да користе услуге Контакт центра, и чврсто верујем да ће бити задовољни овом услугом“, истакао је директор КЦС доц др Милика Ашанин.

Радно време Контакт центра је радним данима од 07 до 19 часова, односно поклапа се са радним временом Поликлинике. Након 19 часова позиви упућени на број Контакт центра се преусмеравају на оператере у телефонској централи у КЦС , који ће им омогућити телеофонску везу са дежурним службама у КЦС.